zondag 17 februari 2013

Mus

Op de Mixed Media Group kun je aanmelden voor een verjaardagslijst. Als je jarig bent, krijg je een pakketje. Zie onderste foto. Daar moet je binnen een maand een creatie van maken. En daar zit je dan met die doos met spulletjes. Zal ik zo of zal ik ........ja wat? In ieder geval heb ik heel veel gebruikt uit de doos en weinig van mezelf.________________________________ De achtergrond is geschilderd met rood, bruin en wit van de tubetjes verf die er bij zaten. Daarna met bruine Dylusions spray (van mij) en het template van Elly. Dat weer wat weggedept. Wat brons glimmermist (van mij) erover. De vogel uit geknipt en gekroond ;-) met nog een clip aan de zijkant. Toen gaatjes geprikt en met dun ijzerdraad kraaltjes geregen en aan de achterkant bevestigd. Drie blokjes uit de doos geverfd met dezelfde verf, maar een beetje lichter gemaakt. Deze met de letters MUS bestempeld. Er zat een stempel in de doos en daar zie je onder de blokjes nog net wat van. Een klein goud randje (Aldi) er om en op een kaart geplakt. Een uitdaging om op deze manier wat te maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even langskomt. Alvast bedankt voor je bericht.

Zoeken in deze blog