maandag 16 april 2012

Twee kaarten...nieuwe en oude stempels

Vandaag toch nog twee kaarten kunnen maken. Bovenste is met enkele van de nieuwe stempels. Ja weer vlinders. Ik kan het niet laten. Na het inkleuren Glossy Accents aangebracht. Ondergrond is met een varen-template gedaan. Drie verschillende tinten. De vlinders zijn van Kaisercraft. De tekst van Creafine. De rest van Penny Black.
Na het inkleuren van de bovenstaande vlinders zat er nog inkt op mijn acrylblok. Water er overheen gesprayd en diverse keren afgedrukt voor de onderstaande kaart. Ik vind deze achtergrond zo mooi! Omdat ik de kaart vanavond al nodig had, heb ik de oude vertrouwde "lukt altijd stempel" met de tall poppies gepakt. Nog een tekst krom gebogen (handig met acryl) en voilá de kaart kon mee op bezoek. De kleuren zijn iets intenser dan het zich hier laat aanzien.

1 opmerking:

Leuk dat je even langskomt. Alvast bedankt voor je bericht.

Zoeken in deze blog