zondag 4 maart 2012

Eindelijk weer eens wat kunnen maken..... ;-)


Hier dan eindelijk weer eens een kaartje van mij.

De tekst komt later wel. Ik heb er nl nog geen bestemming voor, maar wat kaarten op voorraad is altijd handig en ik kan je vertellen dat de voorraad aardig geslonken is. Tijd om aan het werk te gaan dus. ;-)

De stempel op deze kaart is van Heindesign. Ik heb hem met versamark op zwart papier afgedrukt en daarna met witte embossingpoeder. Ingekleurd met color derwent en normaal gebruik ik dan de reukloze terpentine, maar op een teststukje werd dat niet mooi, dus met de waterbrush en tot mijn verrassing ging dat heel goed. Toch was ik nog niet helemaal tevreden met het resultaat. Wederom het geheel in de versamark en daarna met clear geëmbost. En toen ja.... echt wow!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even langskomt. Alvast bedankt voor je bericht.

Zoeken in deze blog